Nové zboží  [více]

Úvod >  Jak nakupovat

Jak nakupovat

Snažíme se plně uspokojit. Všechny objednané položky jsou blízké tomuto slovu "co můžete vidět na našich webových stránkách je to, co dostanete za 7 dní." Předtím, než budete mít výbornou výměnnou a návratovou politiku, musíte se s námi vrátit na adresu vrátit zásilku před ovládací prvky kontaktů. Kontaktujte nás! Všechny položky, které nám budou vráceny, musí být v původním stavu, tj. Neopotřebované, upravené nebo vyprané, se všemi značkami připojenými.

Všechny objednané položky jsou ty správné položky, které si vyberete zde. Slibujeme balíček správného objednávky. Takže pokud vrátíte položky dobré pro vrácení peněz. Náklady na dopravu se nevrací

Nepokryjeme náklady na dopravu nebo výměnu balíčku za řádné objednávky, bude zodpovědný za náklady na dopravu. Doporučujeme také sledování a pojištění pro vaši vlastní přidanou ochranu, protože nejsme zodpovědní za ztracené zásilky.

Veškeré výnosy musí být zaslány na adresu, kterou nám zasíláte, pokud máte nás!

Exchange

Akceptujeme výměnu velikosti nebo barvy do 30 dnů ode dne odeslání původní objednávky. Kontaktujte nás s Vaším objednávacím číslem a jeden z našich členů týmu vám pomůže. Kontaktujte nás! Chcete-li vyměnit položky do jiného typu, musíte vrátit položky k vrácení peněz a novou objednávku pro styl, který upřednostňujete.

Musíte nás kontaktovat před vrácením položek zpět. Všechny položky, které nám budou vráceny, musí být v původním stavu, tj. Neopotřebované, upravené nebo vyprané, se všemi značkami připojenými. Použité nebo špinavé položky budou vráceny vráceny.

Nepokryjeme náklady na dopravu za výměnu, odpovídáme za náklady na vrácení a náklady na dopravu a manipulaci s lodí, které vám vyměníme. Doporučujeme vám, abyste při odesílání zásilek nám poskytli vlastní ochranu, protože nejsme zodpovědní za ztracené zásilky. Poplatky za doručení se nevrací.

Storno objednávky Zrušení objednávky musí být vyžádáno před odesláním objednávky. Vzhledem k tomu, že jsme v rozmezí 6-8 hodin po objednávkách umístili všechny objednávky co nejrychleji, abychom nebyli vždy schopni zrušit objednávku po jejím uložení. Doufám, že pochopíte tento základní bod. Žádosti o zrušení po odeslání objednávky budou zpracovávány v souladu s našimi zásadami vrácení. A vy musíte platit bankovní poplatek.

Přátelské stanovisko: Pokud obdržíte 10místné číslo sledování do 3 dnů od objednávky, můžete zkontrolovat, zda se váš e-mailový server bude považovat za spam. V takovém případě nás prosím kontaktujte s nápovědou při sledování objednávky

Řešení problému

Máte-li jakékoli dotazy, volejte (kontaktujte). Vaši žádost nebo nárok, otázky co nejrychleji zpracujeme

Back