Všechny objednané položky jsou ty správné položky, které si vyberete zde. Slibujeme balíček správného objednávky. Takže pokud vrátíte položky dobré pro vrácení peněz. Náklady na dopravu se nevrací
Nepokryjeme náklady na dopravu nebo výměnu balíčku za řádné objednávky, bude zodpovědný za náklady na dopravu. Doporučujeme také sledování a pojištění pro vaši vlastní přidanou ochranu, protože nejsme zodpovědní za ztracené zásilky.
Veškeré výnosy musí být zaslány na adresu, kterou nám zasíláte, pokud máte nás!
Exchange
Akceptujeme výměnu velikosti nebo barvy do 30 dnů ode dne odeslání původní objednávky. Kontaktujte nás s Vaším objednávacím číslem a jeden z našich členů týmu vám pomůže. Kontaktujte nás! Chcete-li vyměnit položky do jiného typu, musíte vrátit položky k vrácení peněz a novou objednávku pro styl, který upřednostňujete.
Musíte nás kontaktovat před vrácením položek zpět. Všechny položky, které nám budou vráceny, musí být v původním stavu, tj. Neopotřebované, upravené nebo vyprané, se všemi značkami připojenými. Použité nebo špinavé položky budou vráceny vráceny.
Nepokryjeme náklady na dopravu za výměnu, odpovídáme za náklady na vrácení a náklady na dopravu a manipulaci s lodí, které vám vyměníme. Doporučujeme vám, abyste při odesílání zásilek nám poskytli vlastní ochranu, protože nejsme zodpovědní za ztracené zásilky. Poplatky za doručení se nevrací.
Storno objednávky Zrušení objednávky musí být vyžádáno před odesláním objednávky. Vzhledem k tomu, že jsme v rozmezí 6-8 hodin po objednávkách umístili všechny objednávky co nejrychleji, abychom nebyli vždy schopni zrušit objednávku po jejím uložení. Doufám, že pochopíte tento základní bod. Žádosti o zrušení po odeslání objednávky budou zpracovávány v souladu s našimi zásadami vrácení. A vy musíte platit bankovní poplatek.
Přátelské stanovisko: Pokud obdržíte 10místné číslo sledování do 3 dnů od objednávky, můžete zkontrolovat, zda se váš e-mailový server bude považovat za spam. V takovém případě nás prosím kontaktujte s nápovědou při sledování objednávky
Řešení problému
Máte-li jakékoli dotazy, volejte (kontaktujte). Vaši žádost nebo nárok, otázky co nejrychleji zpracujeme